KẾT QUẢ TÌM KIẾM
Tìm thấy  3  biểu ghi Tải biểu ghi
1  
STTChọnThông tin ấn phẩm
1It's Not the How or the What but the Who : Succeed by Surrounding Yourself with the Best / Claudio Fernández-Aráoz . - Boston : Harvard Business Review Press, 2014. - viii,244 p. ; 24 cm
  • Thông tin xếp giá: NV3314
  • Chỉ số phân loại: 658.403
  • 2Key factors influencing tree planting decisions of households: A case study in Pakistan : Master Thesis in forest science / Pervez Khan; Supervisor: Le Dinh Hai . - Hà Nội, 2018. - 81 p. ; 30 cm
  • Thông tin xếp giá: THS4675
  • Chỉ số phân loại: 634.9
  • 3Marketing : Basic concepts and decisions / William M. Pride, O.C. Ferrell . - 5th ed. - Boston : Houghton mifflin company, 1987. - 766 p. ; 23 cm
  • Thông tin xếp giá: NV2433
  • Chỉ số phân loại: 658.8